Subject: Maardu lõuna karjääri väljasõit
From: "Art Kuum" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 13:07:53 +0200

Lugupeetud Transpordiamet

Taas on probleemid Maardu Lõunakarjääriga, kus veoautod sõidavad poristelt
ja savistelt karjääriteedelt otse riigiteele nr 11103 (vt juures olevat
skeemi).

Olukord on mitmes mõttes häiriv:

*	Esiteks kurdavad Kostivere elanikud, kes iga päev seda teed
kasutavad, et auto määrdub ühe päevaga peale pesu, kuna maantee on nii
must.
*	Teiseks on tee kaetud nii paksu savi ja pori kihiga, et tee on
niiskete ilmadega erakordselt libe ja ohtlik kõigile liiklejatele.

Palun leida lahendus, olgu siis tee tihedama puhastamise või karjääriteede
korrastamise läbi, enne kui olukord viib traagiliste tagajärgedeni.

Parimate soovidega

Art Kuum

Jõelähtme abivallavanem

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  / +3725017127

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.